نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 14 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

وروجکــــآ

1391/5/17 1:26
933 بازدید
اشتراک گذاری

نفس خـــآله امروز بعداز ظهر بــــآ مآمآنی و بآبآیی رفتن دنبآل خونه بگردن

و وقتی زنگ زدن و گفتن که کجــــآ خونه گرفتن من دق کردمگریه

آخهـ خونشون خیلی بهمون نزدیک بود دو تآ خونه ی روبروی هم امآ حآلآ مجبور شدن برن اونطرف خیآبونناراحت

شب وآسهـ افطــآر خونهـ ی عموی نـــــورآ دعوت بودیم بعداز افطآر دو عدد وروجک کوچک رفتن توی حیــــآط

بـــآزی کنن طبق معمول ( البته از وقتی که وبلآگ نورآ رو سآختم ) منم دوربین بدست دنبــــآلشون رفتممژه

جیگرم در حـــآل درست کردن موهــآش و آمـــآده شدن برآی عکس

خونه عمو

 

بفرمآیین ادآمهـ  مطلب ماچ

 

وقتی گفتم میخوام عکس بگیرم دوتآتون ایستآدین امآ بعدش یآ امیر تکون میخورد یآ توعصبانی

امشب خیلی شیطونی کردین قهر

قسمتی از مکآلمه ی وروجکآ 

نــــورآ : من یهـ دختر خیلی خوبم از خود راضی

امیــر : منم یه دختر خیلی خوبم تعجب

نــــورآ : تو که دختر نیستی پسری عصبانی

من : تو هم پسر خوبی هستی خـــآلهـ لبخند

امیــر : نخیر من دختر خوبی هستم عصبانی

من : قبــول  

چند دقیقهـ بعد 

نــــورآ : من خــــآنوم پلیسه هستم میخوآم برن دزدآ رو بگیرم

امیـــر : منم آقــــآ پلیسِ هستم میخوآم برم بجنگم و آدم بــدآ رو بکشم

من : منم خسته شدم میخوآم برم توی خونهـ ...

بعدم این وروجکــآ گذآشتن دنبــــآلم که من یعنی دزدم و میخوان منو بکشن 

بهـ همین رآحتیافسوس

اینم عکسآشون که بآ کلی زحمت گرفتم .... بلهـ ...

 

.

.

 

.

.

 

دوستت دآرم نفسمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله مرمر
17 مرداد 91 2:14
اونی که نورآ سوارشه چیه؟ دوچرخه؟ موتور؟ ماشین؟ آدم فضایی؟ چیه اون؟؟؟ منم از اونا میخوامممممممم
خاله غصه نخور این وروجکایی که من میشناسم هر روز بهمون سر میزنن حتی اگه تو مریخ خونه بگیرن


والا منم نمیدونم از مآمآن امیر میپرسم یکی میخرم پست میکنم برآتون
سوگل
17 مرداد 91 2:52
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

سلام دوستم نی نیت خیلی خوشمزست
اگه باتبادل لینک موافقی بهم خبربده
منتظرتم عزیز

ممنونم خـآلهـ جون
حتما...
مامان فرنيا
17 مرداد 91 13:23
عجب رانند گاني هستند اين دو وروجك
قصه نخور الان ديگه خيلي اوضاع بهتره چون صبح ميان و شب برميگردن خونشون نمي خواد هي رفت وامد بين دوتا خانه داشته باشن ديگه بخاطر مسافت يا شما ميريد ميمونيد ياانها ميان پيشتون


خداکنهـ

آتـــریــســا جــون
17 مرداد 91 19:45



هــــی وای مـنـم مـیـخـوام پـلـیـس بـشـم



راسـتـی خـالـه جون زیــاد غـصـه نـخـور نـورا جـون هـر جـا کـه بــره خـالـه بـه خـوبـی تـو پـیـدا نـمـیـکـنـه و بـازم بـر مـیـگـرده پـیـش خـودت



خـــآلهـ غصه نخور یکی از این کلآه هآ واست میخرم
ممنونم خآلهـ جون
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 15:23
وای خدا چه قدر خونه هاتون به هم دورهخاله جون از این به بعد با این مسافت چه طوری میخوای از نورا گلی برامون بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا هر کجا هست سالم و سلامت باشه


چقدر من امروز گنـــآه دآرم خب مسخرم نکنین دلم واسش تنگ میشه خب
مـــرسی
نیلوفر
25 مرداد 91 11:04
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´ سلام نورا جون بدو دیگه خاله .من عکسای جدید میخوام
مامان مارال فرفری
17 شهریور 91 18:10
سلام خوبید میشه به مارال تو مسابقع نی نی با حجاب رای بدید البته از شنبه ممنون
نیلوفر
28 شهریور 91 15:49
_████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
سوگل
1 مهر 91 20:21
سلام عزیزم مهمون وب ما باش منتظرت هستم
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 20:40
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون: بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی