نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 20 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

نــــــورآ بهـ مهد می رود!

1391/7/12 18:45
779 بازدید
اشتراک گذاری

نـــــورای من از اول مهر امسال به مهد رفت .....

اولای تابستون که بحث مهد رفتن نــــورا پیش میومد به شدت استقبال میکرد 

اما بعضی وقت ها هم به من پیشنهاد میداد که خالهـ امسال تو به جای من برو مهد

و من به جای تو میرم دانشگاهنیشخند

ای کاش به حرفش گوش داده بودمکلافه

توی شهریور یک روز با مامانی رفت مهد و با بچه ها بازی کرد و خلاصه بهش خوش گذشته بود

یک بارم من بردمش میخواستیم به محیط عادت کنه و مطمئن بشیم که بهونه نمیگیره ....

از وقتی رفت و مهدش رو دید هرچی بهش میگفتم نـــــورا من میرم مهد تو برو دانشگاه دیگه قبول

نمیکرد و میگفت دانشگاه جای آدم بزرگاست و تو باید بری من خودم میرم مهد متفکر

و هر روز میپرسید که پس من کی میرم مهد؟ و اول مهر چه روزیه ....

روز اول مهر نـــــورا خانوم خیلی سرحال اماده شد که به مهد بره و خیلی خوشحالی میکرد

با وجود اینکه شب قبلش نصفه شب بود که از مسافرت برگشتیم و همه خسته بودیم

 

بفرمایین ادامهـ مطلب لبخند

نـــــــــــــــورا و امیـــــــــــــر (پسر عموی نورا) 

 

اول مهر

 

 

اول مهر

 

_______________________________________________________________________

 

مهد رو خیلی دوست داره و اصلا گریه نکرد و بهونه نگرفت خداروشکر

به شدت مستقل عمل میکنه

یه روز مربی مهد خاله افروز ( یا به قول نـــورا خالهـ افسوس ) به مامانی نـــــورا میگه که 

نــــورا همه ی صفحات دفترچه ای که گفتم بیارن رو نقاشی کشیده و مامانیتعجب

نــــــورا اصلا به مامانی نگفته بوده که خاله افسوس گفته دفترچه بیارین و فقط صبح که میخواسته 

از خونه بره بیرون گفته مامان من این دفترچم رو هم ببرم که مامانی از همه جا بیخبر هم گفته ببر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرمر
12 مهر 91 19:19
فدا جیگره مستقل و خودکفای خودم بشم
نورآ جونم دیگه بزرگ شده، چیزی تا دانشگاه رفتنشم نمونده



بلهـ 100 در 200
نیلوفر
13 مهر 91 11:36
قربونت برم که اینقدر مظلوم نشستی


خدانکنه
ممنونم
مامان فرنيا
15 مهر 91 7:55
واي چه ارومه اين دختر خانم توي مهد خوب از اين به بعد بايد روزي يك برگه با خودش ببره


مامان صدف
29 مهر 91 14:21
نورا جون با افتخار لینک شد.


ممنونم