نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 12 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

تولد دخترک 4 ساله ...

1392/2/17 13:05
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

18 فروردین 92 

 

تولد 4

 

 

صبح روز تولد که من لباستو تنت کردم ببینم بهت میاد یا نه

البته به قول خودت: من هر چی بپوشم بهم میاد  زبانکده محصل

تولد4

 

اینم عکسِ کیک

تولد 4

 

تولد4

 

تولد 4

 

اینم مهمونای کوچولومون که همگی حسابی رقصیدن و بازی کردنزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصل

امیر حسین _ مبینا _ نورآ نفسی _ تبسم

تولد4

تولد4

 

تولد4

 

تولد4

 

اینم یه زنبور دیگهشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

تولد4

 

اینم از لدت بخش ترین قسمت تولد ، کادوهـــــآ

تولد4

این سارافون گل گلی کادوی من بود و 

 

این لباسی که تن شماست و با بدبختی ازت عکس گرفتم

تولد4

 

البته بعضی از کادوها از قلم افتاده و نتونستم عکس بگیرم ازشون 

اما اون دومینو بدجور چشممو گرفته

 

دست همگی خصوصا مامان و بابا درد نکنه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله مرمر
17 اردیبهشت 92 14:07
بالاخره این خاله خانم عکسهای تولد رو گذاشت
قربون زنبور کوچولوم برم. من نمیفهمم چرا اینا همینکه روز تولدشون میشه اینقدر تو قیافه میرن و با یه من عسل هم نمیشه خوردشون
خاله اون سارافونی که شما خریدی خیلی خوشگل بود. بهت امیدوارم شدم


پس از سالها
فکر میکنی 4 ساله شدن کم چیزیه؟ یه سال بزرگ شدن واسه خودشون خانومی شدن
وای خاله جون مرسی
مامانی
23 اردیبهشت 92 15:37
قربونت برم عزیزم
دست همه دردنکنه
بخصوص خاله کوچیکه


اِ وا چه مامانِ مهربونی
دست شما دردنکنه که حسابی زحمت کشیدی
ممنون [بوسه]
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 1:10
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
مامانی زهرا
24 اردیبهشت 92 17:45
نورا جونم با تاخیر تولدت رو تبریک میگم عزیزم امیدوارم همیشه زنده باشی


خیلی ممنونم، لطف دارین
مامان فرنيا
29 اردیبهشت 92 8:53
عزيزم خيلي عكسها خوشكله عجب كادوهايي
خوب خاله جون راست ميگه دختري معلومه كه هر لباسي كه بپوشه خوشگل ميشه
زنبور سالاد الويه خيلي خوشگله دلم خواست


ممنون، قابل نداره
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
31 اردیبهشت 92 23:47
عزیز دلم تولدت مبارک.120 ساله بشی ایشالا.
دست مامان و بابا هم درد نکنه به خاطر این تولد زنبوری خوشگل.دست همگی هم به خاطر کادوهاشون درد نکنه.
خاله جون تلگرافتو چک کن بی زحمت


خیلی ممنونم

مامان فرنيا
1 خرداد 92 7:27
سلام
يعني كامنتهاي من اين جا هم نيومده اي واي بخدا من واسه اين پستت كامنت گذاشته بودم امدم ديدم نيست
حالا اشكال نداره دوباره براي اين گل دختر مينويسم ماشالله لباس زنبوريت كه خيلي خوشگله راستشو بگو سليقه خاله است يا ماماني؟


سلام
شرمنده من نرسیدم که تاییدشون کنم
سلیق ی خاله و مامانی
مامان فرنيا
1 خرداد 92 7:28
خو ب خاله جون راست ميگه ديگه اين گل دختري هر چي بپوشه بهش مياد شك داري؟


نه بابا چه کاریه؟
مامان فرنيا
1 خرداد 92 7:30
واي چه هديه هايي يكي از يكي خوشگلتره من هم از ان عروسك و گهواره اش ميخوام

راستي ان يك زنبوره هم خيلي خوشمزه است خيلي خوشمل شده ديگه مطمئنم بايد بگم ماماني دستت درد نكنه درسته؟




هدیه ی مامانجون بوده

دخترم از قبل خودش مشخص میکرد که کی چی واسش بخره
کاملا درسته

مامانی زهرا
3 خرداد 92 17:54
سلااااااااام خاله خانم چطورید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نورا جونم چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟ هزار ماشالله نورا جون واسه خودش خانومی شده. خدا حفظش کنه


سلام ممنونم مامانی جان
نیلوفر
4 خرداد 92 18:32
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
مامان فرنيا
11 خرداد 92 9:38
خاله جون فكر كنم امتحاناتتت شروع شده كه نميايي سر بزني و كمي برامون بنويسي ايشالله امتحاناتت كه تمام شد و تابستان شد بتوني زود زود اپ كني



مامان فرنيا
18 خرداد 92 12:15
امتحانانتت تمام نشد بيايي منتظريما


بلاخره تموم شد