نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 13 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

گــردش در پــــ ـآرک مــحــلهـ !

1391/11/6 20:52
666 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (31 تیر مـــآه) نــــورآ و خــــآلهـ بآهم رفتن پـــآرک نزدیک خونهـ

پارک برج

 

پارک برج

 

 و اینم نورای ورزشکآر من

پارک برج

 

پارک برج

 

 

پارک برج

 

قربون خــــآنوم بآکلآس خـــودمقلب

پارک برج

 

نــــورا در حــــآل کمک به بـــ ـآغبون مهربــــونمتفکر

پارک برج

 ___________________________________________________________________

تفــآوت نسل:

+ امـــــــروز نورآ سر میز نشسته و نآهآر میخوره بعدش میگه منم روزه ام 

من: میگم آره خـــ ـآلهـ از صبح چیزی نخوردی پس روزه ی کلهـ گنجشکی گرفتی

نـــــورآ با عصبانیت یه قآشق غذا گذاشت تو دهنش و گفت: نخیر من روزه امعصبانی

من: بلهـ خـــآله شمآ روزه ایی حتماتعجب

+ وقتی من 6 سالم بود بآ شوق زیادی سحر بیدآر شدم و سحری خوردم تآ روزه بگیرم 

  صبح که از خوآب بیدآر شدم میخواستم برم دستشویی که مآمآن نـــورآ اومد و بهم گفت وقتی روزه

  میگیری نه باید غذآ بخوری و نه آب و نه دستشویی بری اینطوری روزت بآطل میشه

  من قیآفم این شکلی شدناراحت بعدش و رفتم دنبآل بآزی خودم تـا سر گرم بشم

  یه کم صبر کردم و بعدش دیدم نمیتونم تحمل کنم رفتم که ...

  این آجی ظآلم ما هم اونجا نشسته بود و هی میگفت بری روزت بآطل میشه

  خدا میدونه من توی اون چند سآعت چی کشیدم تآ خآله م اومد خونمونو منو رآحت کــرد

  این خوآهرِ مـــآ دآریم کلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مرمر
2 مرداد 91 0:31
ایول مامان نورا
چه حالی میده سرکار گذاشتن. حالا خاله نورا باید نورا رو سرکار بزاره.
اصلا چه معنی داره؟؟؟!!!
همه باید برن سرکار


مگـــه من دردم یکیه
مگه این بچه سرکـــآر میره؟؟؟
منو سرکــار نذآره کلآمم بآید بندازم بالا
مامان فرنيا
2 مرداد 91 11:16
چه دختر اروميه اين نورا خانم دست خاله هم درد نكنه با اين عكس گرفتنش خيلي عكسهاي خوشگلي هستن و عجب پارك سرسبزي


مــــ ـرسی خــآله جون
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 22:25
اون جوری که نوررا گلی گفته من روزه ام و اون بلایی که مامانش سرر شما اورده معلومه مادر و دختر با هم مو نمیزنن.سیستم زور چپونیه.


دقیقا
بآزم تشکر خاله جون که بهمون سر زدین
eli
4 مرداد 91 13:08
هههههههههههههههه ایول مامان نورا به افتخارششششش.
خب بچه روزه اش چیکارش داری


وایســـا ببینم تو دوست منی یـــا مآمآن نـــورآ؟؟؟
هــــــــــان؟؟؟؟؟؟؟؟

سیما مامان هلیا
12 مرداد 91 8:41
هههههههههههههههههه کلی خندیدیم عجب خواهر شیطونی داری !!!
نیلوفر
10 مهر 91 14:26
نورای گلم دوست دارم