نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 26 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

فنقل مــ ـآ ...!

1391/5/4 22:36
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلآم

خــــآله جآن امروز میخوآم واست از روزی که به دنیــا اومدی بــگم . . .

دکتر وآسه مآمآنی نوبت عملش رو زده بود چهآرشنبه 19 فروردین 1388

من اون سآل مدرسه میرفتم ... سه شنبه 18 فروردین بیدار شدم و رفتم مدرسه اون روز تآ 2:30 کلآس

داشتم ظهر که میخواستم  برگردم همه ی دوستام خآله شدنم و تبریک گفتن منم ازشون خداحافظی کردم 

آخه قرار بود چهارشنبه نرم مدرسهنیشخند

وقتی رسیدم خونه بآ این صحنه روبرو شدم

18

اینو بهتر میشه خوند

18

 

خـــاله نمیدونی اون لحظه چه حآلی دآشتم هم خوشحال که تو زودتر بدنیآ اومدی هم نآراحت بودم به

خاطر اینکه من بیمآرستان نبودمناراحت

همون لحظه در خونه باز شد و خـــآله جون بزرگت (به قول خودش) اومد تو واااااااااااااااای اگه بدونی چقدر

خوشحآل شدم خـــاله یه چیزی جآ گذآشته بود و دوبآره برگشته بود خونه منم سریع آمآده شدم و

دنبآلش رآه افتآدم به سمت بیمآرستآنهورا

وقتی رسیدم سآعت ملآقآت تمآم شده بود و آقآهه اجازه نمیدآد بیآیم صورت مآهتو رو و مآمآنیتو ببینیمگریه

وقتی به مآمآنجون گفتیم راهمون ندادن و توی حیآط بیمآرستانیم گفت از پنجره نگآش کنین مآ رو میگی

دوتآ چشم داشتیم هشتا دیگه هم قرض کردیم که تو رو ببینیم اتآق مامآنی طبقه سوم بود و . . .

مآ فقط تونستیم یه پتوی سفید رنگ رو ببینیمخنده

خلآصه بآبآ مهدی اومد و یک مقدآری به آقآی نگهبآن شیرینی دادن تا خآله هآی گرآم به مدت 5 دقیقه

فنقل ( تو شکم مآمآنی که بودی بهت میگفتیم فنقل ) رو ببینیم

قیآفه ی مامآنی خیلی بآمزه شده بود وآقعا میشد تشخیص دآد که مآدر شده

دیگه حسآبی شمآ رو بغل کرده و اظهآر احسآسآت نموده و بعد بیمآرستآن رآ ترک نمودیماز خود راضی

 تقریبا یک سآعت بعد از تولد ( سآعت 2:20 بدنیآ اومدی نـــآنـــآز خـــآله)

1 سآعته

و دراخر ازت مچکرم که من رو بی بهونه کردی و من چهآرشنبه رو رفتم مدرسهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نیاز
4 مرداد 91 12:50
سلام
ممنونم از حضورت وای که چقدر بچه ها شیرین هستن ماشاءالله

آره وآقعا....
مـــرسی
مامان مارال فرفری
4 مرداد 91 13:18
سلام گلم وبلاگ خوشگلی داری دخملتونم نازه خدا نگهش داره
منم با اجازه لینکت کردم

ممنونـــم
مامان فرنيا
4 مرداد 91 13:20
اين نورا خانم از همون اول اول معلومه به درس علاقه داشته و نميخواسته كسي مدرسه را بخاطر ايشون تعطيل كنهولي انصافا ني ني خوشگلي بوده و حالا كه بزرگتر شده خوشگلتر هم شده



مـــرسی خـــآله جون
eli
4 مرداد 91 13:21
اخیییی چه باحال ....ایول چه باحالم نوشته خاله اول هیششششششش ...
دلت بسوزه که خاله اول نشدی
بچه خوبی باشو خوب اومده
اخییییی یادته ما قهر بودیم بعدش اومدی گفتی خاله شدم و اشتی کردیم راستی تویادته براچی قهر بودیم ؟؟؟؟؟



قهر بـــودیم؟؟؟؟ من وتـــو؟؟؟؟ بـــ ـآورم نمیشه...
من اصلا یآدم نبود قهر بودیم چه برسه به دلیلش...
ولـــی ببخشید اگه من مقصر بودم
خاله مرمر
4 مرداد 91 14:08
این فنقل خان چه کپلی بوده.
خاله دمت گرم کلی خندیدم. انشاالله عروسش کنین. البته خودتم قبلش عروس شی.
راستی قالب وبلاگت خیلی ناناز شده. اون کپل پا خوردنیه


مـــرسی خــ ـآلهـ جون
ان شاالله بیآم وبلاگتون عروسیتو تبریک بگم
مامان نیاز
5 مرداد 91 11:16
سلام عزیزم خوشحالم کردین ممنون شما هم لینک شدین امیدوارم دوستیه خوبی داشته باشیم


ممنونم ...
حتما
آتـــریــســا جــون
5 مرداد 91 13:31
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$ آپــــــــــــــــــــم
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 1:28
چه خاطره ی جالبی.شما هو مثل دوستت روشا عجله داشتیا.البته مال ما که خیلی زیاد عجله داشته.
مامان مارال فرفری
6 مرداد 91 2:36
عزیم چقدر تو بلایی راستی خوش بحالت موهات چقدر بلندو قشنگه کاش موهای مارال جونم هم بلند بود


ممنونم
موهای مآرال جونم که خیلی خوشکله من عآشق موهآی فرم
آتـــریــســا جــون
7 مرداد 91 0:15
سـلام مــیـسـی ایـن نـظـر لـطـفـتـه جـیـگـر مـمـنـون از مـحـبـتـت خـوشـحـالـم کـردیـن کـه بـهـم سـر زدی خـالـه جـون بــازم بـیـا خـواهـش مـیـکـنـم وظـیـفـم بـود
آتـــریــســا جــون
7 مرداد 91 0:21
ایـنـم یـه بـادکـنـک خـوشـگـل بـرای نـورا جـون خـوشـگـلـمـون __$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤_______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$