نـــــــــورانـــــــــورا، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

نـــــــــورا عزیز خالهـ !

بلهـ . . . !

1391/5/16 16:56
521 بازدید
اشتراک گذاری

خب . . .

دیروز مـــآمـــآنی به نــــورآ میگه هرچی بگی خــدآ میشنوه و هر دعـــآی بکنی قبــول میکنه

نـــــورآ : پس اول آرزو میکنم خــــآلهـ صبحآ زود از خــوآب بیــدآر بشهـ 

           حالا همه فکر میکنن خـــآله در یک شبــــآنه روز 23 سآعت و 59 دقیقشو خوابه 

           بعدشم مـــآمـــآنم نـــره سرِکــــآر و  همش پیش من بمونــهـ 

           من فدآی دعآ کردنت بشم خـــــــ ـآلهـ 

 

امروز صبح  مــآمـــآنجونی رفتن کلآس  ... بلهـ

بعد خآله جون بزرگه هم نرفتن سرکآر تآ بعد از کلآس مآمآنجونی بآ هم برن خرید، تـــــآ خآله آمآده شد

نــــورآ گفت منم میآم هر چی میگم هوآ گرمه تو پیش من بمون میگه منم میرم

لبآسهآشو تنش کردم و مـــوهآشو بستم ...

میگم خآله اجآزه میدی ازت عکس بگیرم؟ جوابمو نمیدی منم بدو دوربین و میآرم 

ولی همش سرت پـــآیین بـــود 

.

..

 

شمآ رفته بودین که همکـــآر خـــآله زنگ زد و گفت چرآ خآله گوشیش خآموشه منم زنگ زدم گوشی

مآمآنجونو بهش گفتم گوشیت خآموشه و یه زنگ به فلآنی بزن دو سوت بعدش خآله بآ یه حآل زآری زنگ

زده میگه گوشیم نیست و حتما دزدیدنش که خآموشه حالا یه زنگ بزن ببین توی آژانس جآنذاشتم

و گوشی توی آژآنسم نبود 

وقتی برگشتن خونه خآله خـــآنوم بهـ شدت عصبآنی بودن و اگه آقــآ یآ خآنم دزده رو میدیدن حسآبی از

خجآلتشون در میومدن  . . . . . . . . . در این حد

البته نــــورآم بآ خنده میگفت گوشی خآله رو دزدیدن و موگیرهای که خریده بود رو نشونمون میداد

بهش گفتم بزآر از موگیرات عکس بگیرم و بزآرم توی وبلاگت که گفت نمیخوآم 

و منم .... بلهـ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرمر
16 مرداد 91 18:29
وااااااایی دخملی چه خوشگل شده. عکسش خیلی قشنگ شده. انگار بچم خجالت کشیده
حالا خاله راستشو بگو چقدر میخوابی که بچه واست دعا کرده؟
بیچاره خاله بزرگه، خدا کنه گوشیش پیدا بشه، گناه داره


خــآله به خــدآ خودش هر وقت از خواب بیدار میشه اینقدر روی کمر من راه میره و صدام میزنه که منم همون موقع بیدار میشم چه ساعت 9 باشه چه 11
دیگه پیدا نمیشه باید بره یکی دیگه بخره واسه منم بخره

عمه
16 مرداد 91 23:15
وای خدااااااااااااااا چه قده ناز شدی


بلهـ ...
مرسی :
مامان فرنيا
17 مرداد 91 13:25
با اينكه سرش پايينه اما خيلي قشنگ شده عكساش
اي دزد نامرد اما اشكال نداره خال بزرگه ايشالله يكي بهترش را ميخره


ممنونم
ایشالله یه بهترشم واسهـ من بخره
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 15:19
میگن حرف راست و باید از بچه شنید.خب عزیزم حتما زیاد میخوابی که بچه اینجوری دعا کرد دیگه


من گنـــآه دآرم خب